Thursday, February 28, 2013

Sira pisang nangka... =)



gambar copy dari blog ni : klik sini...  macam2 lagi recipe yang dia ada... credit to pemilik blog. 

hari tu call mak.. minggu depan balik kampung ada hal cikit. mak tanya teringin nak makan apa... tetiba je datang ni.. teringin sangat nak makan sira pisang nangka.. owh aku memang suka pisang nangka. entah kenapa. pisang2 lain ni aku kurang cikit. mak pun cakap aiii.. nasib baik senang je nak buat. xde yang susah mana pun..kacang goreng je ni.... hehehe. lepas tu siap pesan dekat mak.. beli lebih2 cikit pisang nangka... lepas tu nak makan pisang nangka goreng pulak. ada je dekat shah alam ni. tapi xkena sangat lah dengan tekak aku. berminyak2... lepas makan.. pening kepala. sebab minyak nya boleh diguna kan untuk buat losyen dekat tangan yang kasar.. eh xde lah main2 je. alah biasa lah tekak orang mengandung ni.. lain cikit. mengada2 kadang2 tu... hehehe... =) =) 

p/s : oh cepat lah 9.3 xsabar nak balik kampung. tekak dah teringin sangat nak makan sira pisang nangka ni. 


0 comments: