Wednesday, February 6, 2013

Comfort ultra pure



saya sudah jatuh cinta dengan softener ni... sejak2 blogger2 popular update pasal softener ni... terus macam nak beli. sebelum ni pakai softener lain. dah lama setia dengan brand tu.. dan tetiba rasa macam nak tukar ke mood baru. nak try. nampak kecik... tapi wangi okey... bau nya sangat mendamai kan. guna 1 tutup sahaja.. semua pakaian dalam tu mendapat haruman yang best.. try lah... =) =)

mula2 rasa macam xberapa yakin.. eh2 betul ke tutup dia dah lah kecik. sebab aku ni kalau guna sabun basuh kain ke.. softener ke mesti nak guna bekas yang besar2. kalau kecik ni aku akan guna 2 tutup macam tu ha. so.. kali ni aku try lah just 1 tutup kecik tu... dengan excited nya tunggu kain baju dalam mesin siap... dan hasil nya. wahhhhh.... puas sangat hati... =) dah kering pun best jugak bau dia... =)



baju pun memang lembut je... wangi je. best sangat lah. lepas ni confirm pakai ni je. =) =) aku suka yang warna putih ni.. sebab bau dia best. xde lah pekat sangat bau nya... =) =)