Tuesday, February 5, 2013

Layan ramai tomyam lagi




semalam encik iwan ajak makan dekat ramai tomyam lagi.. dia teringin nak makan ikan siakap 3 rasa tu lagi.. aku okey je. aku pun suka ikan tu. tapi nak makan selalu xlah kan.. mau muak aku kalau mengadap hari2. emmmm bila nak masak je.. encik iwan cakap xpayah... dia cakap kesian tengok aku penat... jadi xpayah masak. hehehe... eh2.. jangan nak amek kesempatan ye. dalam hati berazam lepas raya cina ni nak masak jugak walau macam mana pun... hahaha... boleh pulak nak tunggu lepas raya cina kan. minggu ni memang aku xberapa nak larat sangat. kemas rumah je rajin.. bila bab memasak... mula lah buat2 lambat. nasib laki paham.. hehehe. mak cakap... kalau dah ada anak... sila jangan malas masak. kesian anak tu nak makan. okey mak.. baik... menurut perintah. =)

eh2 jauh nya menyimpang kan. asal nya nak cerita pasal makan dekat ramai tomyam tu. kali ni aku xpayah nak bagi tau jalan mana.. sebab encik suami dah hafal dah jalan tu. kalau aku nak ingat sesuatu jalan... aku mesti akan tengok keadaan sekeliling... ingat bangunan ni.. ingat bangunan tu. so bila datang next time xde lah sesat. sebab masa first time dah scan puas2 dah semua bangunan.. hehehe. cara aku nak mengigat jalan macam tu lah. tapi ada jugak aku lupa...biasa lah manusia kan. hehehe. kali ni order lauk ikan siakap 3 rasa... telur dadar 2 orang makan dan jugak kailan ikan masin. aku syak dia buat kailan tu untuk 2 orang makan. sebab macam banyak je kuantiti nya. lepas tu ikan nya besar cikit dari yang lepas. emmmm... nikmat nya lah makan benda yang kita idam2 kan...

makan xtengok kiri dan kanan... hehehe.... harga pulak kali ni kurang rm10 je. owh.. betul lah kailan tu dia buat untuk 2 orang makan. lepas tu ikan kali ni harga nak cecah rm30++ okey.. xpe lah yang penting puas hati... terbaik... sangat menyelerakan. sangat nikmat.. sangat best.. kenyang sangat. balik salin baju terus baring2 atas katil... jeles tengok laki dah siap mimpi2... malam mula xboleh nak tidur. sebab siang dah puas tidur kan. lepas tu xtahu nak buat apa... bukak ipad.. layan ipad... layan macam2 artikel.. layan itu dan ini... emmm kenapa mata masih xdapat nak lelap ni.. kenapa.. mengapa.. last2 pukul 1 pagi jugak aku tidur. dah start pakai 2 bantal.. sebab susah cikit nak nafas. terjaga pukul 2.30 pagi.. xselesa pulak guna 2 bantal. tukar balik 1 bantal... tidur... okey.. baru lena....


okey bubye.. nak pergi beli barang dan makan kfc... selesa dapat 25% untuk snack plate =) =)




0 comments: