Monday, February 18, 2013

Marigold yogurt














selamat pagi isnin semua... =) alhamdulillah diberikan kesempatan lagi untuk bernafas dimuka bumi ini. =) hari ni duty petang. disebabkan semalam dah cukup tidur maka bangun pun awal. kalau x... selagi jam tu x pukul 10 pagi keatas.. memang xbangun2 lagi lah aku. kalau bangun pun tergolek2 lagi atas katil.

lepas encik suami pergi kerja... terus xboleh tidur... lepak2 sekejap atas katil. perut dah meragam2 lapar. okey fine.. ingat nak keluar cari sarapan... tapi malas lah pulak. kalau aku cuti rajin lah nak keluar pagi2. kalau kerja petang... kita makan apa je yang ada dekat dapur tu ye. kang xmakan sakit pulak.

so menu untuk sarapan hari ni.. milo panas... cicah dengan roti... lepas tu mengadap makan kismis... alhamdulillah kenyang.. =) sekarang ni setiap hari rajin nak makan yogurt. oh aku memang suka sama itu yogurt... nak2 lagi brand marigold.. rasa dia okey. tapi yang lain2 aku makan jugak.. 

p/s : jaga lah kesihatan untuk masa depan.. hehehe =) =) baby oh baby. 3 bulan lagi... =) =) kalau nak tau kelebihan yogurt sila lah search dekat mr.google ye... =) 



0 comments: