Sunday, February 3, 2013

Keperluan baby =) =)




bila mata dah xtertahan mengantuk nya... dan xdapat nak tidur..maka perut pun rancak berbunyi... owh awak lapar ye ayu.. emmm... lapar pulak perut aku ni. sabar ye.. sabar.... balik kang pergi lah breakfast. emm hari ni lupa nak beli roti. selalu kerja malam memang aku bawak roti untuk makan time2 cam gini. time2 cam gini lah perut aku berlagu dengan indah nya. aduyaiiiii.... sabar je lah ye... =)

seronok lah bila tengok barang2 baby ni..rasa macam eh xsabar lah nak tunggu dia lahir. bila dah kebosanan maka rajin lah aku nak search barang2 baby ni. bila search duk lah sengih sorang2. hehe. tengok tilam dia comel nya lah... macam2 corak ada... kalau nak jenis kain cotton yang baik.. mahal lah cikit. tapi xpe sekali je beli kan.. untuk adik2 dia... guna je yang dia punya... eh2?? apakah?? hahaha

semua barang2 baby comel2 kan.. geram je tengok. kalau ikutkan hati aku ni.. aku nak kumpul semua barang2 dia hijau dan purple. nampak macam best je.. cantik. eh mak kau ni... over semacam je hehe =) banyak jugak kan nak kena beli barang2 untuk baby ni.. nak2 lagi bila anak first. kena lah beli itu dan ini. lepas tu sila jangan ikut nafsu ye.. huhu.. kalau ikut nafsu habis gaji aku... aku beli semua2..

p/s : first2 sekali nak beli baju dia.. hehe.. over kau ayu. lepas tu baru nak beli yang lain2. =) dah boleh dah nak start buat check list... apa yang perlu untuk diri sendiri dan baby... =)