Saturday, February 16, 2013

Semangat yang hebat =)



raya cina kan balik kampung sabak bernam. kelainan sekarang... waktu lunch kena masak sendiri.. masak kan untuk semua. ha sedap ke x ke.. sila lah makan kan.. hehehe.. xpe2 sifu ada je nak merasa2...mana kurang dia bagitau. cuma sifu xboleh dah nak masak. duduk je.. kesian tengok mak. mak sabar ye... pasti ada jalan nya. ALLAH sayang kan mak.. sebab tu dia bagi mak ujian macam ni... =) =)

bila tengok mak makan tu yang berapa nak sanggup tu. alhamdulillah tangan kanan mak dah boleh bergerak cikit2 dah. kadang2 mak makan guna tangan. kalau guna sudu mak kena makan guna tangan kiri. bila mak makan guna tangan tu yang sdih ya amat... sedaya upaya mak guna kan tenaga untuk makan. mak memang sangat kuat... kagum tengok mak. xcepat mengalah. 

p/s : setiap ujian yang ALLAH bagi pasti ada hikmahnya.. semakin ALLAH sayang kepada seseorang umatnya...semakin besar ujian buat nya... copy ayat dari  fb... t.q =) 


0 comments: