Monday, July 30, 2012

Terima kasih mak.. =)




hai... selamat tengah hari semua. hari ni kerja petang. so pagi2 kita buat lah apa yang patut ye. benda paling penting kena sapu rumah. rumah ni cepat sangat berhabuk. tension aku tengok habuk2 tu. semalam balik kampung kejap je.. sebab nak hantar kunci rumah baru dekat mak abah. aii macam mana lah boleh terbawak balik ke sini... owh petanda dapat balik kampung lagi lah tu.. weheee.. =) sayang mak.. sangat2. 

semalam mak masak nasi beriani.. emmm.. sedap2.. terima kasih mak. walaupun dapat balik kejap je.. tapi xpe yang penting dapat jugak tengok mak. ala shah alam dengan sabak bernam bukan juah sangat pun.. encik iwan drive masa nak ke sabak tu.. gerak dari sini dalam pukul 4.15 petang sampai sabak dalam pukul 6.15 petang. dalam 2 jam je. cuma malam tu masa nak balik shah alam jem.. dekat 3 jam lebih jugak. 





0 comments: