Thursday, July 26, 2012

Gaji... yahooo... =) =)



gambar macam biasa lah.. men google je dekat google image... thanks google image.. hehe =) 


selamat pagi semua... cuaca di shah alam pagi2 ni baik2 sahaja. hati ini sangat tenang melihat kebesaran MU YA ALLAH... sungguh sempurna. =) hari ni bangun awal..hehe.. biasa nya cuti2 macam ni.. lepas salam encik iwan aku sambung tidur. tapi hari ni rasa macam xnak tidur kenapa ek?? owh hari ni gaji... hehe.. tengah kemas kini kan perbelanjaan. ya harus... harus lah berbelanja dengan bijak kan. alhamdulillah dah nak setahun lebih kerja.. duit gaji cukup sampai gaji yang seterus nya. syukur2... =) =)

mungkin sebab aku pakai motor je kot pergi kerja. hehe.. ala kereta encik iwan kan ada... dia pergi kerja naik tren.. so kereta dekat bawah tu duk diam2 je dekat parking. boleh je aku nak bawak pergi mana2.. tapi.. ada lesen ker?? ker?? hehe... haii.. bila lah nak amek lesen kereta ni. huhu. Nasib baik aku berkerja.. jadi xde lah harap duit gaji encik iwan semata2.. encik iwan ada part dia.. dia kena bayar sekian2.. aku pulak ada part aku.. kena bayar sekian2.. biasalah kehidupan berumahtangga.. susah senang bersama2..

yang paling penting sekali... nak repair handset... kesian nset tu dah lama kena duduk diam2 dalam laci. sori lah nset xjaga awak dengan betol2. mana xrosak nya asyik jatuh je.. dekat jalan tar dah berapa kali jatuh.. dekat lantai dah berapa kali jatuh. lama2 bosan jugak nset tu kan asyik jatuh je.. huhu. ni dia rehat kan diri kejap.. dia merajuk xnak on2.. merajuk sebab tuan dia xnak jaga dia betol2.. huhuhu. xpe2 kang kita g kedai ye.. kita repair2. emmmm sayang sangat2 dekat nset tu.. cepat2 lah dia on balik.

p/s : kalau saya bersuara... pasti berkesan dihati.. jadi jangan mencabar kesabaran saya. saya masih boleh bersabar... sebab saya nak jadi baik.. hehehe... =) =) peace... =) =)