Thursday, July 12, 2012

Saya baru belajar... =)




8.30 malam... =) tunggu encik suami balik. hari ni nak masak ayam masak kicap recipe mak yang tersayang. terima kasih mak. mak sangat memahami.. anak perempuan nya memang xsuka masak lepas tu memang malas lah...mengemas je rajin. hehehe.. kadang2 ada jugak mak ajak tengok dia masak. tapi aku kan.. kalau aku cakap xnak.. sori.. memang xnak... kalau buat pun muka memang nampak sangat xikhlas  aku xreti nak kawal muka... lepas tu kena marah.. hehehe.. lepas tu baik balik dengan mak... wahhh... kenangan itu... sangat indah... sayang mak... sangat2.... sangat2... sangat2... dan sangat.. =) 

mak saya sangat baik... saya sayang dia sangat2... dia banyak ajar saya erti kehidupan... walaupun xajar direct... tapi saya paham. owh saya perlu kuat macam dia. terima kasih mak. terima kasih YA ALLAH... dugaan mu suatu ketika dahulu.. membuatkan aku mampu tabah. yeaaahhhh... saya memang kuat. emmm.. berbalik kepada masak tadi... mak ada jugak bagi kata2 semangat2. xpe.. dah kawin confirm reti masak. owh... betol kata2 mak... terima kasih mak... sayang mak... sangat2.... walaupun ada orang cakap habis lah encik iwan lepas ni.. tapi mak tetap bagi semangat... itu lah mak... kasih nya jelas terpancar... 

eh2 dah nak dekat pukul 9 malam lah... hehe... okey... nak masak.. encik iwan selalu sampai rumah lambat. minggu lepas dia cakap xpayah masak.. sebab xnak makan malam. tapi minggu ni nak jugak masak. nak bagi dia makan.. sedap ke.. xsedap ke makan .. hehehe.. syukur.. ALLAH temukan dengan dia. encik iwan memang xbanyak songeh. masak apa je.. dia xkesah. senang nya lah jaga dia... alhamdulillah. lepas tu masak apa xpernah complaint..lepas tu banyak mana aku letak nasi.. mesti dia habiskan... bagus2 xmembazir  =) alhamdulillah YA ALLAH... aku bersyukur. =) =) 



0 comments: