Monday, July 16, 2012

Hormat 1 sama lain.. =)




hari ni dalam pukul 2 petang hujan dah start turun dekat area shah alam. area lain2 aku xtahu lah. ikutkan pagi tadi dah cuaca macam mendung2.. tapi xlah mendung sangat... mendung cikit2 je. last2 pukul 2 petang turun lah hujan. alhamdulillah... sejuk area sini.

ting... ting.. jam menunjuk kan pukul 5 petang... yeaaahhh balik2.. tapi xdapat balik sebab kena tunggu hujan berhenti. kan naik motor.. ingat nak redah je.. tapi macam lebat jugak. so terpaksa lah tunggu sekejap. layan cerita korea dengan kak ina dekat pharmacy...

pukul 6 hujan dah berhenti... alhamdulillah dapat balik. dalam hati pukul 6.30 petang hujan xberhenti memang nekad balik je.. huhu. kang balik2 mandi lah. tapi xjadi... sebab kan dah berhenti.. huhu. so start lah motor.. eiii sejuk nya... menusuk ke tulang... emm.. cepat lah sampai...

dan paling xbest... masa nak masuk simpang ke ktm tu. ada satu kereta ni dibawa oleh lelaki. sangat xsabar nak keluar simpang. patut nya aku jalan dulu.. hyee.. nasib baik umur aku panjang lagi.. kalau xapa2 jadi.. aku saman dia.. biar padan muka... kurang ajar... biar aku ajar dia... hehe...

xreti nak hormat jalan orang. tau lah yang bawak ni perempuan... lesen P pulak tu.. hisyy geram nya lah... kan best kalau semua bawak kereta dengan berhati2.. maka kadar kemalangan jalanraya dapat lah dikurangkan.. sila lah jangan gelojoh... menyampahhhh.... hehehe...