Friday, July 27, 2012

Kau dan Aku... =) =)




oh rumahku syurgaku.. terasa sangat tenang bila masuk dalam rumah ni. hilang semua masalah. walaupun rumah sewa je.. tapi tetap best.. heheh =) semalam encik iwan balik rumah dia bagitau.. team leader dia pujuk lagi dia.. jangan resign... kelakar lah... sebab xsangka lelaki yang pendiam macam dia tu menjadi staff kesayangan... hehe. saya tau kenapa awak jadi staff kesayangan..=) tahniah cygku.. dari kehidupan yang susah... awak berusaha sendiri untuk mencipta nama dan mencapai kejayaan disesuatu tempat. bukan senang nak senang. semua kena usaha sendiri... kan cayang kan...

sebenarnya encik suami dapat tawaran kerja dekat bank lain.. emm.. xpayah lah sebut nama bank tu.. bank tu agak terkemuka jugak lah. so bila dah macam tu.. encik suami pun keliru lah. gaji lebih kurang je dengan tempat kerja lama..tapi tempat yang baru ni mungkin banyak benefit nya. masa berkerja je yang okey sikit. habis kerja pukul 6 petang. lepas tu dekat area petaling jaya .. cuma nak kesana tula... jem. emm.. job description memang macam sama je lah dengan tempat kerja sekarang ni.. senang lah macam tu... masuk2 kerja je dah tau apa nak buat. xpayah nak kena ajar semula kan.

p/s : seriously apa saje keputusan yang awak buat.. saya akan sokong dari belakang. saya tau..  awak pasti lebih tau apa yang terbaik untuk keluarga kita. untuk masa depan kita.  saya tetap akan berdiri dibelakang awak.... kalau saya penat saya duduk kejap ye.. hehehe. eh xde lah gurau je. sebenar nya encik iwan nak kerja yang balik awal.. hehe.. xpe2 cyg.. fikir baik2. saya ikut je apa pun keputusan awak. saya tetap sokong awak. sayang awak sampai bila2... peduli lah orang nak cakap apa pun.. hehehe.. =)