Thursday, July 5, 2012

K.A.M.I part 4




pelamin dekat rumah. simple je.. tapi suka lah. merah mak ngah gitu. yang dekat tengah2 tu anak sedara aku.. nama nya sape ek?? adam ke alif tu ye?? emm... rasa nya macam si kecik tu.. alif kot tu.. apa lah yang dia buat tu... alif tolong bacakan doa ye untuk cik de.. hehe... eii.. geram dengan si kecik ni.. nak2 bila dia buat mulut dia tu time dia tengah geram dekat sapa2... huhu... alif2... kang datang rumah cik de ye... kang cik de dengan pakde bawak alif dan adam jalan2 ye.. hehehehehe...


yang ni semua adik2 aku.. yang kecik tu anak sedara aku.. anak along yang first. sebelah aku tu adik number 6.. norhidayana.. yang sebelah encik iwan tu adik yang last.. nama nya norhazleenda.. yang pakai baju pink tu adik lelaki aku.. satu2 nya adik lelaki aku. nama nya HN.HAZIZI.. HN?? owh biasa dah soalan tu...  H tu pangkal nama ayah.. hamid.. N pulak nama mak.. noraziah.. so jadi lah HN..  ni lah adik2 kesayangan aku... semua aku sayang.. haipp jangan berani2 kacau semua adik2 aku.. =) kang aku report dekat abang2 aku.. hehe.. xkan lah aku yang nak lawan kan... aku kan sopan.... uwekk...


lepas nikah.. cuci2 muka.. solat semua.. malam lepas maghrib get ready untuk make up malam pulak. malam ni aku pilih songket warna pink. ochhh.. terus jatuh cinta dengan songket warna pink ni. pedulikan kisah dulu2.. sebab dulu2 macam xberapa nak suka warne ni.. tapi bila pakai songket ni.. terus rasa lalalala... like it.. yang dekat kepala tu sangat berat.. tudung mesti kena pakai.. wajib okey. biar susah macam mana pun nak pakai benda atas kepala tu.. tudung tetap kena pakai. jarum yang digunakan memang sangat banyak. xpe.. redha je.. =)


emmm.. malam ni terpaksa tunggu encik iwan lama cikit.. cikit tapi lama..huhu.. sebab rumah atuk dia ada kenduri tahlil.. rumah aku buat jugak lepas maghrib.. rumah dia xingat lah start pukul berapa.. last2 dah pukul 10 lebih2 baru dia sampai.. huhuhu... mengantuk. tapi xpe.. kena jugak tunggu. haiippp jangan melawan.. ikut cakap suami ye... good2 ini budak.. semoga budak berbaju songket diatas menjadi isteri yang solehah.. amin.. amin.. waaaa..... time ni mata sangat2 lah mengantuk.. huhuhu... kalau tersengguk lah kepala tu... yang dekat atas kepala jalan dulu... hehehe.. owh... sakit otak dalam aku tau..


betul2 kan tudung tu.. aishh tudung ni.. sila lah berkhidmat dengan baik untuk tuan sementara nya. emm.. nasib baik tudung ni tudung baru.. maka xde lah banyak sangat ragam nya. emm... encik iwan xsampai2 lagi. tunggu dan terus tunggu.. eh2 aku dah nikah lah.. hehe.. masih xpercaya.. nasib baik lah makcik aku pasang air cond dekat bilik ni.. so xde lah berpeluh2.. make up pun masih mampu bertahan dengan kulit muka aku. eh2 aku suka lah make up2 ni.. tahan je dekat muka.. xde pecah2 pun. kalau make up tebal2 macam ni benda aku paling xsuka bila pecah2 dekat tempat yang nak senyum tu kan.. tapi alhamdulillah make up xde pun pecah2... sangat nice lah... berpuas hati..


kawan2 lagi.. kawan2 yang sanggup tunggu sampai encik suami aku sampai.. hehe.. terima kasih kawan ku semua. nasib baik ada diaorang xde lah bosan sangat. malam tu aku pakai baju ni. aku xbuat salin2 baju yang banyak2 tu... sebab penat kan.. so pilih satu baju je. pakai satu baju ni pun dah penat ni kan nak pakai 5.. 6 helai baju... aisyhhh... xmau lah i.. =) semua kawan2 aku diatas masih single.. single kot.. agak lah.. emmm.. lepas ni turn sapa ek?? ek?? aii xsabar lah nak tunggu.. amin.. amin.. amin... =)


walau raga kita terpisah jauh.. namun hati kita selalu dekat.. bila kau rindu pejamkan matamu... pejam.. pejam.. waaa... mengantuk nya mata aku... huhuhu... bila lah encik suami nak sampai ni... xlarat dah nak letak benda atas kepala tu lama2.. eh2 suka lah baju songket ni... nak puji banyak2 kali... suka lah baju ni.. suka lah baju songket ni.. baju songket ni saya suka lah.. suka sangat lah dengan baju songket ni.. wahhh baju songket ni suka sangat lah.. hahaha.. haippp.... mengada2 ek.. ni semua sebab setia menunggu encik suami... dan akhir nya... datang lah encik suami... yeaahhh....



wah pink nya encik iwan... kelihatan jambu disitu.. xpe2 pedulikan.. yang penting aku suka baju ni..hehe.. terima kasih encik iwan sebab sudi pakai baju warne ni. sayang awak sangat2. masa dia sampai2 ni.. terus duduk atas pelamin.. lepas tu mula lah sesi bergambar.. bergambar dan bergambar... lepas bergambar atas pelamin tu... terus bergambar dalam bilik pulak. lepas je dah bergambar2 dalam bilik.. encik iwan pun balik lah ke rumah atuk dia.. nasib baik dekat je dengan rumah arwah atuk aku... emm... terima kasih sangat2 kepada makcik dan pakcik aku sebab sudi pelawa aku untuk buat majlis dekat situ... emm.. haii kontraktor.. kenapa lah engku siap kan rumah lambat sangat ye.. sabar2 dugaan... =) =)