Friday, July 6, 2012

K.A.M.I part 5


nikah selamat dijalan kan pada 2.jun.2012.. malam tu pulak pun selamat dah amek2 gambar atas pelamin merah sampai penat.. amek gambar dalam bilik sampai letih..huhu... maka keesokan nya bersiap sedia lah untuk majilis bersanding.. aku pilih warna purple.. emmm... semua suka.. cuma kain nya macam ngam2 choi je dengan aku.. maka bila duduk harus lah singkat.. huhu... penat dah nak cover2.. letih.. 

aii susah jugak lah kalau tinggi ni terlebih.. emm xde lah tinggi sangat 162cm je.. pendek je tu.. cuma kenapa ek baju tu ngam2 choi?? huhu.. jawapan nya... bum2 yang special.. dan mungkin jugak pengantin dulu pendek cikit dari aku kot.. ke baju ni baju baru?? eh2.. mana satu ni..huhu... bersyukur dengan apa yang ALLAH ciptakan. bila bum2 special maka harus lah ngam2 choi kan... nasib i ada korset... 



owh purple... jatuh cinta sama kau.. suka sangat2 lah.. warna ni nampak soft je. mula2 nak tema warna merah... lepas tu tukar kelabu.. last2 ni lah warna pilihan.. dan selamat sudah baju tu tersarung dibadan aku. nasib baik perut slim melim time ni... terima kasih korset PREMIUM BEAUTIFUL... fuhh nasib baik ada korset.. maka dengan itu terasa amat2 kemas.. dan paling penting yakin je bila nak berjalan.. badan pun tegak je.. xde bongkok2..suka sangat2 lah.. masa nikah pun pakai.. masa pakai baju songket pun pakai... rugi lah kalau sapa2 yang nak kawin tu xpaki korset ni.. cuba dulu baru tau.. =) 


haaa.... tengok2.. aku yang jalan xberapa nak tegak ni dah jalan tegak.. korset ni ada 3 keping.. long bra.. waist nipper dan long girdle.. so pakai lah ketiga2 maka hasil nya memang tip top lah..yang paling penting kena lah konsisten.. memang korset ni dapat shape kan badan lah.. memang puas hati.. dah lah kualiti kain dia sangat2 bagus.. xpanas pun walaupun warna dia hitam. nak jalan depan red carpet pun confident je. cuba tengok kain tu... ngam2 je dengan aku.. bila pakai korset ni tersimpan lah lemak2 di bum2.. hehe.. kalau x.. entah lah xmuat kot baju ni dengan aku.. huhuhu... 


masa ni aku dah salam encik iwan.. lepas dah salam.. terus jalan sama.. tengok adik lelaki aku buat silat sembah pengantin.. dalam hati berdebar2 ALLAH je yang tau.. entah2 encik iwan pun boleh dengar kan.. huhu. tettt.. tipu2... nasib baik ada encik iwan.. hilang cikit lah nervous nya.. wah cantik nya warne purple kan... rasa macam nak kumpul semua2 warne purple lah... eh tetibe pulak jadi peminat tegar kepada barang2 ni?? sejak bila kah?? owh.. perubahan status kot.. huhu.. ye puan muda okey..  puan muda norhidayu. harus lah muda... kawin awal kan.. hehe.. xpe2 elak maksiat.. =) =)


ni sedara mara aku.. dan jugak kawan2 kolej aku tu.. dorang2 ni tolong bawak kan dulang2.. untuk di letak kan dekat pelaim. ada 9 semua nya.. besar dah adik2 sepupu aku.. dulu kecik2 je semua nya. cepat nya lah masa berlalu.. kak ayu korang ni pun dah jadi isteri orang dah.. nak buat macam mana.. jodoh awal.. kita terima je dengan hati yang terbuka.. gembira dan bahagia... hehehe.. yang pakai baju kelabu pegang sireh tu makcik aku.. aku panggil cuya.. dia adik mak aku yang num 2 last. sama umur dengan abang aku number 3.. kira nya nenek mengandung mak pun mengandung.. mak aku anak sulung. so aku cucu perempuan sulung.. taiko mali... jangan cuba2 berani kacau ma... hehe... wahahah.. jahat.. !!!


alahai sopan nya lah isteri encik iwan ni.. pandai dia jaga diri atas pelamin ni.. hehehe.. bagus2..macam ni lah..  mak ai.. penat nya lah duduk atas pelamin ni.. nasib baik ada korset PREMIUM BEAUTIFUL ni.. xde lah badan ni lenguh sangat.. dah lah kena duduk depan2 cikit sebab nak cover kain kan.. last2 singkat jugak..lantak kau lah.. huhu.. apa boleh buat.. xpe2.. kita amek gambar separuh je ek.. hehe... wah suka lah purple ni.. memang nampak soft je... bila pakai baju ni terus rasa diri lemah lembut dan sopan nya.


suka sangat2 dengan pelamin ni... suka sangat2 lah.. sangat2 suka.. aiii memang suka lah.. terima kasih paktam kerana realisasikan impian saya.. pelamin idaman ni.. huhu.. akhir nya mimpi menjadi nyata.. aku memang suka pelamin ni.. putih lepas tu ada bunga juntai2... bunga tu xnak warne terang sangat. nak warne lembut2... lepas tu nak 3 panel macam tu.. aii.. menjadi jugak angan2 aku ni. lepas tu kipas ala2 kipas besar gitu.. wahhhhh2... bagi aku... pelamin ni simple tapi cantik ke babommmm.. xde lah simple sangat.. then xde lah semak sangat.. eh2?? dalam hati ada taman rupanya.. ye saya suka berangan.. =)


adik beradik dan mak aku pilih baju warne kelabu.. tapi bayar sendiri2 lah.. aku tetap kan warne je.. hehe.. saje je nak beza.. xnak lah sama dengan aku kan.. kang tengelam pulak.. dah lah muka xberapa nak cun.. kang kalau semua warne purple.. aiii.. tenggelam lah aku ni. huhu.. tapi tetap bersyukur dengan ciptaan ALLAH.. sempurna.. ada mata.. hidung.. mulut.. bibir.. semua2 lah.. syukur2. wah mak.. glamour baju.. suka baju mak.. mak dan abah sedondon. tengok2 tegak kan aku duduk.. haaa.. sebab pakai korset lah tu... korset PREMIUM BEAUTIFUL tau.. warranty seumur hidup... mana nak dapatkan.. 


ni lah adik beradik kesayangan aku. yang baju kelabu cerah cikit tu abang angah aku.. lepas tu adik num 5... adik num 7.. adik num 6.. abang num 3 dan along aku.. yana dan alin tu flower girl aku.. so warne kena lah ala2 pengantin kan. suka warne baju tu.. nampak lain. tapiii nak cari tudung sangat lah xbest nya sebab puas pusing2 satu masjid jamek. penat okey. tapi last2 jumpe jugak.. fuhhh legaaa..... matching pulak dengan baju nya.. yeaahhhh suka2.. comel2 semua flower girl aku. emmm.. terima kasih abang2 semua sebab sudi jugak tunaikan hasrat hati adik kesayangan korang ni.. hahaha.. sila lempang.. dush2.


ha tambah lagi sorang.. kak ipar aku.. kak long. kak ngah aku tengah dalam pantang. so xdapat lah nak datang. 


family belah mak... meriah okey... =) =) huhu... terima kasih kepada sedara mara dari kuantan.. terima kasih sebab sudi datang... terharu i okey.. ramai nya lah.. meriah2.. suka2. tema adalah kelabu.. semua bersepakat pakai baju kelabu.. hehe.. lagi2 lah i bertambah terharu.. bukan je adik beradik.. tapi.. tapi.. adik2 sedara.. makcik2.. dan pakcik2.. =) =) suka sangat gambar ni.. nak like banyak2 kali... mane button like ni... nak like.. hehe.. masa ni kena buat aksi bebas.. aku blur nak buat apa.. kalau terkeluar perangai sebenar kang pelik pulak orang.. hahaha.. so kena lah cover2 cikit kan.. haipp.. encik suami dekat sebelah okey.. sila lah jaga perangai ye.. sopan2 je.. hehehe.. ha macam tu lah... =)