Thursday, July 26, 2012

Mid valley jom.. huhu




hari ni dekat rumah xde air.. dia kunci tangki dari pukul 9 pagi.. sampai 12.30 tengah hari esok. diaorg repair kot. air dah siap2 tadah dah. mintak2 lah cukup. emm pagi2 tadi dah mintak izin dekat encik iwan nak pergi mid valley ada nak beli barang sikit. maklum lah rumah kan sebelah ktm. so senang lah nak pergi mana2.. dan shopping mall paling senang adalah mid valley. naik dari shah alam turun dekat kl sentral. tukar platform naik tren ke seremban. ala dekat kl sentral tu 1 stesyen je dah sampai.

tapi nya.. bila fikir empat puluh kali.. alahaiii bosan nya jalan sorang2 kan. bulan puasa pulak tu. emmm.. tu lah kalau kerja shift ni.. cuti xsama pulak dengan kawan2. kawan2 kerja... kita cuti.. kita cuti.. kawan2 kerja pulak. macam tu lah. encik iwan memang kerja direct sampai sabtu. cuma sabtu half day. dah kerja ni susah pulak nak keluar dating sama2.. hehe. maklum lah cuti xsama kan. sebab kadang2 ahad pun aku kerja. nak buat macam mana.. sila lah redha.. pasrah... dan ikhlas... =) 

kalau dulu student ye boleh keluar tiap2 minggu... kan cuti sabtu ahad. dah kerja ni lain pulak cerita nya. dan sekarang... mood nak jalan2. sebab beli sesuatu... hehehe. tapi macam tu lah.. boring pulak jalan sorang2. tapi aku ni kalau dah nekad.. semua benda jadi luar biasa.. persetan kan apa orang cakap.. ye itu aku.. itu kalau nekad sangat2 lah. hehe.. tapi sekarang xde nekad mana lah.. kan dah fikir empat puluh kali. jadi mana nak datang nya nekad tu...hai...  ayu... ayu.. huhu ... 

p/s : encik iwan saya sibuk dengan kerja. saya paham kerja dia... saya sentiasa sokong apa sahaja yang dia lakukan. sebab saya tau.. dia memang sangat rajin bila berkerja.. =) =) saya sangat respect dekat dia. bertuah dapat kenal dia.. =) tapi tu lah.. apa2 saya nak buat saya kena buat sendiri. masa bersama encik iwan sangat2 lah terhad... =) encik iwan... saya nak amek lesen?? hehehe... =)