Thursday, July 5, 2012

K.A.M.I part 3


ni pun dari camera adik aku. gambar2 dari cameraman xsiap lagi. semua gambar2 ni xde edit2.. original punya.. huhu.. aku malas nak edit2.. emm..emm... kesimpulan saya suka pelamin ni.. eh?? lari tajuk.. huhu... merah kau...


penyerahan duit hantaran. pelamin ni dekat rumah punya.. ada cermin. so sebab tu nampak ada orang dekat belakang kiteorang tu. suka pelamin ni... simple tapi cantik... 


tunggu encik iwan nak pakai gelang. emmmm... nervous nya lah... dup.. dap.. dup.. dap... yeahhh2 sukanya lah puan muda ayu... sebab encik iwan hadiahkan gelang yang disukai oleh puan muda ayu .. 


terima kasih encik iwan.. sebab belikan gelang yang saya suka.. hehe.. sayang awak.. sangat2. =) emm... dalam hati "eh2 aku dah jadi isteri kepada mohd idzuan lah... syukur alhamdulillah"


salam2... jangan melawan.. haipp... hehe.. salam tangan suami yang tercinta... semoga aku mampu menjadi isteri yang baik dan solehah... amin...amin...amin....


lepas aku salam tangan encik iwan.. dan kini turn encik iwan pulak cium dahi aku... eh2 xlepas lah nak cium sebab puan muda ayu pakai tudung macam tu.. so cium je lah tudung tu.. hehe.. 


terima kasih kawan2 ku.. sebab sudi datang.. ni kawan2 masa belajar dekat kolej dulu... pae..ada..leha..tasha... dan farah.. =) =) sayang korang2 semua... =) =) 

lepas ni turn sapa ek?? hehehe..