Thursday, July 19, 2012

Selamat berpuasa semua =)





eh2 dah umum ye bila puasa?? xsempat nak dengar... xpe2 puasa hari sabtu.. alhamdulillah.. yeaahhh.. seronok nya puasa hari sabtu.. dapat lah berbuka puasa dengan mak.. abah.. dan adik2 dekat kampung... xsabar rasa nya nak balik kampung sabtu ni. cepat lah hari sabtu tu datang... rindu semua... sangat2... nak2 dekat adik2.. saya sayang mereka2...

aii memang rezeki kot.. sebab memang berharap sangat dapat berbuka hari pertama dekat kampung.. alhamdulillah termakbul jugak doa aku.. syukur2... =) hari sabtu ni pulak dapat balik kerja pukul 2 petang.. maka dengan ini.. sempat sangat2 lah sampai kampung sebelum berbuka.. nasib baik lah sabak bernam dengan shah alam ni xjauh mana.. huhu

yang pasti tahun ni dah lain.. sebab aku sendiri kena sedia kan sahur.. mak ai.. kalau dulu2 bangun2 mak dah siap kan makanan. lepas tu kemas kan je.. kali ni.. sila lah sedia kan sendiri ye. kalau sahur aku kena makan kurma dan minum susu.. lepas tu setiap hari kena sahur.. mesti.. kalau miss... mesti kecewa... lepas tu menyesal..

harap2 tahun ni xkan miss bangun sahur...  dan amalan dibulan ramadhan tahun ni akan bertambah... amin.. amin.. amin. baju raya?? emm tunggu seminggu nak raya baru cari.. tahun ni nak warna apa ye encik iwan?? emmm warna purple boleh?? boleh lah.. ye??  hehehe... ha apa?? okey?? wah... best nya... okey set.. warne purple..


0 comments: