Sunday, July 8, 2012

K.A.M.I part 6



malam lepas sanding jom kita potong kek pulak.. emm.. kek2 ni untuk sedara mara dekat rumah pulak. biasa nya sebelum bukak hadiah. eh2 ni kek yang dekat dewan tadi. amek je. huhu.. sebab tu atas nya dah hilang. so tinggal lah bawah nya. eh2 suka lah baju ni..


cayang bukak mulut.. sy nak suap kek ni.. uuummm... haaaa... ngammm... okey settle. ha macam tu lah.. bagus2. sedap kan kek ni. lemak berkrim... yum2.... 


okey turn awak pulak.. haaa... cepat2.. bukak mulut tu.. hehe.. eh2 cyg.. jaga2 jangan bagi kena lipstik.. sayang tau lipstik ni.. kang nak amek gambar.. huhuhu...


mak2 nah makan ni.. alooo... makan lah mak.. hehehe.. mak mintak suap cikit je.. aku amek banyak cikit.. eh2 mak xrela ker?? hehehe... sayang mak lah.. sangat2...


okey semua... kami dah bersedia nak bukak hadiah. okey2.. cepat2.. hehe. aii kena duduk bertimpuh ker? emm penat nya lah.. tapi apa boleh buat kan.. redha je.. huhu...


adik aku selaku pembaca kad. baca jangan xbaca... berpeluh2 dia dekat situ.. huhu. aku ni xnampak sangat peluh nya.. sebab pakai baju putih kan.. so selamat lah i kan.. huhu...


tengok encik iwan saya dah berpeluh2 dah.. huhu.. xpe2 xkesah lah janji boleh amek gambar untuk buat kenangan.. suka lah baju ni.. nampak nice je bila pakai...


emm agak2 apa lah ek dalam ni cyg.. emm entah lah ayg.. cyg pun xtau. emm cepat2 ayg... kesian sedara mara nak balik tu.. baik bos... saya akan bukak laju2..huhu..


yana dan alin.. huhu.. macam kembarkan. a.ah diaorang memang macam ni... suka perasan macam kembar.. huhu.. kalau beli lain2 kang mula nak men jelez masing2..


bersama makcik2.. adik2 sedara... emm ni xberapa nak ramai ni.. yang lain2 lepak dekat luar sana tu.  amek je lah gambar mana yang adakan.. janji ada.. hehe..


malu... malu... malu... tapi amek lah lagi gambar2.. amek lah lagi.. hehe... nak buat kenangan. amek je xpe.. i rela... hehehe... suka lah baju ni... suka sangat2...


oh... apa kah?? over di situ puan muda ayu.. huhuhu...  syukur dah settle... yes2.. yes2.. yes2.. hehe.. alhamdulillah settle dah semua nya... maka.. selamat datang ke alam rumah tangga... =)

0 comments: