Tuesday, January 3, 2012

Andai ada cinta



hari ni kerja malam... first night . kalau dulu kerja malam kompem aku angkut sekali laptop sebab kalau boleh aku memang xnak tidur time keje malam... aku takut xleh bangun... hehe =) biasa lah kalau dah tidur.. mana boleh kejap2 kan..kompem lena.

tapi sejak aku dah terminate broadband ni..pakai wifi... aku terpaksa tinggal kan laptop aku dekat rumah.. cian laptop aku... xdapat aku nak picit2 keyboard tu.. xpe2 sepanjang 10 jam aku keje.. aku kasi dia rehat... sila rehat betol2 !!!!! sebab esok aku pasti pergunakan kau...hehe =)

maka dengan ini kembali lah aku kepada hobi aku yang dulu.... jom kita baca novel ye...=) seronok kan baca novel.. boleh berangan2 kejap.. boleh senyum2 depan cctv dalam farmasi tu.. biar pak guard tu pelik tengok... haha... macam lah pak guard tu nak tengok sangat kan. tetttt!!!

novel terbaru aku.. andai ada cinta... wahhh..... jiwang siot.... serius memang jiwang... jiwang karat!! cinta.... cinta... cinta....  andai tiada cinta manusia?? jom kita tanamkan rasa cinta kita kepada ALLAH.... sesungguh nya itu lah cinta yang hakiki.... yang abadi selamanya.... amin~~

0 comments: