Saturday, December 31, 2011

Welcome 2012!!



eh2.. kejap je masa berlalu kan... dah nak masuk tahun 2012. wah.... 2012??? maka nya lagi 5 bulan dah nak jadi bini orang..hehehe... aii....jap je masa. rasa macam baru habis form 5.. erk?? form 5?? tett!! wehh... xpercaya... xpercaya... nervous dihati semakin kuat kedengaran.....  mak... nervous2.. tolong2..

tu lah kan gatai sangat nak kawin awal.. hehe.. eh acah je.. nak buat macam mana jodoh sampai awal..=) benda yang baik.. elok dicepat2 kan.. hehe..=) =) 5 bulan...5 bulan.. 5 bulan... boleh x nak mintak undur 5 bulan.. boleh jadi 10 bulan balik.. biar aku boleh tidur dengan aman.. hahaha..encik iwan jgn marah ye..hehe

memang kalau nak kawin kita susah nak tidur malam ek?? ke aku je yang macam tu... entah lah.. dulu memang relax je.. sekarang ni.. asal fikir semua persiapan.. terus... emm.. xboleh nak tidur.. last2 tidur pun pukul 3 pagi. ha.. macam mana tu.. habis lah cengkung pipi aku.. esok nak keje... kompem mengantuk!! benci tau!!

2011... macam2 kenangan.. aku dapat rasa macam mana convo..Dapat rasa wow.. seronok..nervous bila ade orang datang merisik.. gatai..!!! lepas tu perasaan bertunang.. seronok..haha =p =p lepas tu dapat rasa bonus dari hospital. dapat bagi mak... seronok2..lepas tu dapat rasa sedap nya durian.. haha... gurau je.. relax =)

yang kenangan xbest2... aku xnak ingat.. buat apa.. buang masa je.. apa yang aku tau.. aku tetap kena teruskan kehidupan.. xguna nak diratapi yang dah berlalu kan..apa yang pasti.. laku kan yang terbaik untuk kehidupan yang mendatang.. kunci kejayaan adalah percaya pada diri sendiri.. dan cabar diri untuk berjaya...!!!!!!!!

apa ek azam 2012??......... nak kawin... hahaha... =p =p =p mak sila lah lempang anak mak ni.. =) azam aku nak bagi mak abah...n adik2 aku happy je.. nak senang kan hati mak abah.. seronok kan kalau mak abah kita gembira dengan apa yang kita buat untuk diaorang... wahh... sumpah tu lah yang aku nak dalam hidup aku...

pape pun azam kita...sentiasa ingat... dunia kita semakin tua.. sentiasa lah kita menambah amalan kita... yang penting ikhlas... jang riak.. kang jadi sia2.. emm.. takut kan tengok dunia yang semakin banyak bencana. takut2... semoga kita sama2 saling mengingati... amin~~ peringatan untuk diri sendiri...!!