Thursday, December 29, 2011

Rindu mak......



apa yang ada dalam fikiran aku sekarang?? aku sangat2 sangat2 rindu kan mak aku... adik2 aku... rindu sangat2...sangat2... rasa macam nak balik sekarang jugak nak peluk2 mak.. nak cakap dekat dia... sayang dia sangat2... rindu dia sangat2... mak semua nya untuk mak.... xde sebab lain kenapa aku buat sesuatu...semua sebab mak... aku belaja betul2 sebab mak nak aku berjaya..walaupun sebenar nya aku xminat pun bidang aku ni..tapi akhir nya.. habis jugak belajar.. aku kerja sungguh2 sebab nak bagi mak duit yang halal... sayang mak sangat2...

malam2 cam gini tetiba nak layan lagu jiwang2... dah lama sangat xlayan lagu2 jiwang ni.. nak layan semua lagu jiwang2... sebab hati tengah dilanda perasaan yang sangat2 rindu dekat encik iwan... emm..lama nya xjumpa dia... nak buat macam mana kan....keje..keje...sabar lah wahai hatiku... .. semua ni dugaan... semua ni dah tertulis diazali... kerana DIA lebih tau apa yang terbaik untuk hamba2 NYA.. lagi pun kalau selalu jumpe bosan pulak kan.. tapi tu lah... huhu... sabar2.. =)

p/s : tadi dapat call.. mak.. cakap2 dengan mak... emmm.... seronok nya... !!! sayang mak sangat2... jangan kacau mak aku..... berani buat lah........!!!!! =) =)


0 comments: