Saturday, December 3, 2011

Bahagia..

semalam duduk relax2 depan laptop.. tetibe terasa nak tengok siti sarah dengan shuib time diaorang akad nikah.... serius bagi aku... nampak diaorang sangat bahagia. sepadan lah diaorang..... macam xsangka pulak..hehe.. pape pun...memang time diaorang akad nikah ni sweet sgt.!!

nampak berseri2 muka diaorang time akad nikah tu.. banyak kali aku tengok video ni.... aku suka.... sweet lah kan..... =) semoga diaorang akan berbahgia sampai akhir hayat.... =) =) amek video ni dekat youtube.. credit to Budiey27...sebab upload video yang sweet ni. =)


comel je ayat shuib....  saya penah berhentikan kereta dekat tepi highway semata2 nak cakap dekat dia saya sayang dekat dia... & saya susah nak dapat hati dia...dan dia susah sangat nak keluarkan perkataan sayang... !! sarah pulak... dengan keseungguhan dia...dengan kesabaran dia... wow!!

0 comments: