Sunday, December 11, 2011

Lulus...yes!!



alhamdulillah.... selamat2 semua.. lulus dah lesen motor aku....macam2 perasaan time tu.. memang mengelabah jugak lah kan. apa paling aku takut.. titi... serius memang takut.. tapi pass jugak lah.. =)  kadang2 kita terpaksa korban kan apa yang kita nak untuk dapat apa yang kita perlu =)

Lesen motor adalah satu keperluan. apa yang pasti tahun ni kena settle kan lesen motor jugak. sebab tahun depan insyaALLAH.... majlis perkahwinan aku. doa kan yang terbaik ye... =) tahun depan nak guna cuti agak banyak lah jugak. jadi apa yang perlu di settle kan tahun ni... kita kasi settle betul2 ye!!

tahun 2011... terlalu banyak pekara yang terjadi... sedih...gembira... macam2.. tapi semua tu membuat kan aku menjadi lebih matang. kuat..tabah... xsiapa pun yang mampu fahami apa yang terjadi. jadi buat apa kita nak ceritakan semua nya. biarlah ianya menjadi suatu sejarah yang dapat kita jadikan sebagai teladan.

p/s: lesen motor je pun...hehe... pasni kena ade azam buat lesen keta pulak... hehehe =) 

0 comments: