Monday, December 5, 2011

Ombak rindu Best =)


hi semua... selamat malam... =) hari ni hari ahad.. so rancang2 dengan encik iwan.. nak luangkan masa bersama..huhu... yelah...masing2 sibuk dengan keje... dan aku pulak kadang2 kena keje ahad..encik iwan hari sabtu keje half day so....kesimpulan...dah sebulan xjumpe.. =) lama jugak lah sebulan tu... huhu. dah kerja ni komitment masing2 dah lain kan. dua2 kerja...so..memang agak busy lah. encik iwan pun memang selalu busy.. nak kawin kan.. harus kerja keras. alhamdulillah..rezeki nak kawin... =) =) semoga semua nya dipermudahkan..amin........

ombak rindu pun hot dekat wayang...sebab baru keluar kan. aku memang excited nak tengok so ajak lah encik iwan tengok cerita ni. beli guna e-payment... bayar guna cimb cliks..senang...type dekat google ke apa ker..type lah GSC...aku selalu tengok dekat mid...so mid GSC lah kan. pastu login..kalau xdaftar..daftar2 kan lah diri ke laman web GSC tu kan.  Datang2 terus je pergi dekat kaunter reservation & e-payment...  bagitau confirmation ID.. lepas tu dia print out tiket... dah boleh pergi mana2 nak sementara tunggu wayang tu start. so xpayah nak beratur panjang2 kan. senang je tau.. cume kena cas rm1 xsilap...ala xpe...rm1 je kan.. dari nak kena beratur panjang2. buat penat je..

pukul 11.30 pagi wayang start.. aku sangat excited!! serius!! kesimpulan bagi diri aku....pandangan akulah.... cerita ni memang best. tahniah kerana menghasil kan sebuah cerita yang sangat best. walaupun ade orang cakap cerita ni xsama dengan novellah... xbest lah.... xpe... sebab pada pandangan aku.. dalam novel memang best.. sebab romantik kan. tapi kan kalau difikir2kan balik xberapa sesuai lah kalau semua dilakonkan. kita kan orang melayu.....so..... berpada2 lah. jadi... bagi aku... novel memang super best... filem pun best. dua2 best dan menyentuh jiwa aku. Ni pandangan aku lah... xtau lah orang lain kan. =) =)

air mata aku ni hampir2 nak jatuh...time haris nak jenguk pak dollah yang baru balik dari mekah... tapi izzah ade dekat rumah pak dollah...lepas tu haris cakap macam2 dekat izzah...sedih woo...nasib baik aku xnangis... heheh... tersentuh perasaan aku.... ni aku lah...xtau orang lain kan. hehe.so layak lah untuk aku bagi 5 bintang untuk filem ombak rindu.. pelakon pun dapat belakon dengan power dan dapat menghayati watak2 diaorang. =) =) puas hati... =) xkesah lah orang nak cakap apa pun kan...aku tetap suka..hehe =) aaron aziz...maya karin...lisa surihani.. semua best. =)