Tuesday, December 13, 2011

Blog.. sebab apa??



jam dah pukul 2.30 pagi... tapi mata tetap xleh nak lelap..emm.... entah lah kenapa dengan aku ni... setiap kali tukar tempat tidur..memang macam ni lah... susah nak tidur. cik ayu.. sila lah tidur...esok banyak keja nak kena buat ni... YA ALLAH permudahkan lah urusan ku. semoga semua nya berjalan dengan lancar.

bila mata xleh nak lelap ni.. memang aku suka update blog..!! sebab jari jemari aku ni teringin nak menaip2..sangat2 suka taip kan. ade x orang nak pakai juru taip?? meh aku buat meh. aku suka menaip ni......sebab tu aku buat blog.. hehe.. tet!! tipu2.. huhu. buat blog sebab best.. sebab suka.

aku suka blogging... tapi kalau nak berblog ni kena lah rajin kan. rajin update... rajin blogwalking..blog yang aku akan bukak setiap kali aku on laptop aku... blog kak ceeramoon..  aku suka bace blog dia..entah bagi aku best..dan santai... =) dan dekat blog dia pun banyak tips2. so boleh buat rujukan jugak lah.. =)