Thursday, December 15, 2011

Direct okey...




hari ni cuti... cuti lagi kan. memang seronok lah. tapi lepas ni siap sedia.. sebab jadul untuk next2 week agak penat cikit lah. emm... apa boleh buat kan.. rase kan.. cuti lama2.. lepas tu keje sampai muntah. nasib baik ahad ni keje malam. so.. ade lah 2 hari cuti.. lepas tu rabu depan terus direct keje sampai 1.1.2012.. huhu. xpe lah kan nak buat macam mana. kalau dah nama nya keje.. keje je diam2.. jangan banyak complaint.. banyak sangat complaint sila blah..hehe

hari ni masak megi je.. malas nak keluar.. nak keluar pun xde destination yang boleh dituju. yelah aku je yang cuti.. orang lain keje.. so duduk lah rumah diam2 ye. perut lapar.. tapi malas nak keluar.. apa punya olang lah. nasib baik makan megi tadi kenyang. erkk.. alhamdulillah =) hari ni lepak2 depan tv je.. layan semua cerita... semua siaran aku tengok.. pantang iklan aku kalih siaran lain.. iklan gak siaran tu..aku kalih.. huhu.. nampak sangat kau xreti saba cik ayu.. huhu.. memang.!! 

aduii.. lampu bilik pulak rosak.. sakit pulak mata aku ni duk mengadap laptop dalam gelap ni. lama2 kena pakai speck lah macam ni.. uwaaa...xnak2.. emm.. tinggi pulak lampu tu.. kalau rendah.. aku dah boleh tengok cikit..apa masalah nya..!! (macam reti je kan huhu) along..abah tolong..lampu bilik rosak..huhu. dah malam2 cam gini perut lapar lah pulak.. kroookkk.. kroookkk.. isyhhh... sabar ye perut.. tadi leha ade call tanya nak bungkus pape x.. dia dekat kedai makan.. sabar tau.. saya kirim nasi goreng seafood... pas ni kita melantak sama2 je... sabar... kejap je lagi sampai.... 


p/s : ai...nasib baik lah semua duty aku best2...!! seronok2....!! walaupun kena keje direct tanpa off.. public holiday pun kena kerja..kerja..  pape pun senyum lah ye... =)