Wednesday, December 7, 2011

Lambat..Malas...



morning semua... =) masih ade 30 minit nak masuk tengah hari.. hehe =) wahh..badan sangat penat. niat dalam hati memang nak gerak balik kampung pagi2. tapi...malang nya....mata ni xdapat nak bukak. batal kan je lah niat nak gerak pagi2 tu.. last2 suka hati lah nak gerak pukul berapa kan.

lepak2..sidai baju...banyak gila baju nak kena basuh..aii mesin nasib baik lah kau wujud dekat dalam rumah ni. kalau x... menangis aku nak basuh baju banyak2 macam tu. ade mesin sangat senang. 4 hari sekali boleh basuh baju. apa susah kan..campak je dalam mesin. masuk kan sabun.. dah tinggal. kalau basuh tangan ni..setiap hari nak kena basuh xboleh nak postpone2 nya.

terasa sangat macam nak pergi spa... nak suruh orang urut2kan badan ni. best nya...!! lepas tu nak mandi susu.. kasi lembut cikit kulit2 ni ha. best2.!! emm... jam nak dekat pukul 12 tengah hari ni... hai ciik ayu kenapa malas sangat nak siap2 ni.. cepat2.. kang lambat sampai kampung!! okey tata =)

0 comments: