Friday, December 16, 2011

Yes!! Confirm... boleh!!!



kejayaan xkan datang kalau x dicari.. kalau nak berjaya.. mesti bertindak luar biasa... biarkan semalam menjadi kenangan dan pengajaran.. mula kan langkah hari ni untuk meraih satu kejayaan. kejayaan yang akan membuat kan diri tersenyum suatu ketika nanti.

bangun lah diri... buang lah semua kemalasan dan semua alasan yang menjadi musuh utama untuk berjaya. semua insan yang dilahir kan di muka bumi ini mempunyai kelebihan masing2. jadi untuk apa kita mengutarakan 9 kelemahan... yakin lah dengan 1 kelebihan yang kita miliki.. untuk mencapai 1 kejayaan yang hakiki...

biarkan apa yang diperkatakan oleh orang disekeliling... siapa mereka untuk menidak kan takdir yang tertulis diazali... ni lah jalan yang telah ditentukan oleh NYA.. maka mengapa tidak mengunakan sebaik mungkin. ketahuilah... bahawa..ALLAH itu maha mengetahui.. maha adil.. dan mendengar. jalan sudah terbentang luas di depan mata... jadi lakukan dengan sesungguh hati.

semoga semua nya berjalan dengan lancar... dimulakan dengan lafaz bismillah...aku melangkah mengejar mimpi.. untuk memberikan satu penghargaan buat insan2 yang ku sayangi. semoga usaha ini diberkati.... aku ingin berjaya... mencapai mimpi2 semalam.... mimpi2 yang sangat indah jika menjadi satu realiti... yang pasti ianya akan menjadi satu kenangan yang sukar diungkapi. AKU BOLEH.....!!

p/s : nak berjaya dalam kehidupan jangan malas2. jangan selalu cari alasan. jangan ikutkan sangat kelemahan diri. semua orang ade kelebihan...dan sentiasa lah berfikiran positive..... jadi... berusaha lah untuk mencapai kejayaa itu..   pesanan untuk diri sendiri.