Wednesday, December 28, 2011

Uniform kerja



jam dah pukul 1.45 pagi... mata sila lah pejam rapat2..sila bagi kejasama..sebab esok saya keje pukul 7 pagi.. dengan baju yang xbergosok kerana ingatan sudah ditahap yang separuh lupa.. kuang2... boleh pulak semua baju keje xbasuh lagi kan. huhu.. nasib baik ingat...!! kalau esok baru nak sedar?? terus kena amek EL... alasan baju keje xbasuh... haha!! dari tadika sampai keje.. kena pakai uniform. bagus.. jimat duit.

untung gila lah kalau pakai uniform ni... serius.. bajet untuk beli baju keje memang sangat jimat. cuma tu lah.. hari2 kena mengadap baju yang sama kan. tapi xpe.. aku suka... sebab duit aku 100xx boleh jimat untuk benda  lain kan. xpayah nak pening2 nak kena fikir esok nak pakai baju apa.. lusa nak kena pakai baju apa.. tulat nak kena pakai baju apa.. eh2.. dah sebulan asyik ulang2 baju tu.. dah kena beli baju lain pulak kan.. hehe... untung sangat2 tau kalau pakai uniform ni.

YA ALLAH.. permudah kan lah segala urusan seharianku... berikan lah kesabaran di tahap yang paling maximum kepadaku... supaya aku mampu tersenyum.. tersenyum.. dan permudahkan rezeki ku... sesungguh nya ni lah rezeki yang telah kau berikan kepada ku setelah saban hari aku berdoa agar engkau murah kan rezeki ku dengan rezeki yang halal.. syukur kepada MU...dan kuatkan lah semangat ku.. agar aku mampu meraih kejayaan daripada rezeki yang telah engku kurnia kan ini...aku cuma perlu usaha... usaha... syukur YA ALLAH... aku bersyukur dengan jalan yang telah engkau berikan... AMIN...


2 comments:

Nurfazilah Cipa said...

yg xbestnye dr sekolah asek jmp kaler biru je an..haha..nk lapulak kalermerah ke oren ke kn??huhuh

aYu said...

haha... a.ah lah.. sekolah tadika.. tadika perpaduan.. biru jugak.. sekolah rendah & menegah biru jugak.. dekat kolej pun sama.. dah kerja pun biru tetap dihati... hehe.. apa boleh buat kan =)