Thursday, January 5, 2012

Kopi oh kopi



bila baca novel.. teringin sangat2 nak jadi penulis novel.. nak bayang kan hero aku yang handsome2... heroin aku yang cute2, comel. mak ai... syok kan.. tapi walau macam mana pun.. kehidupan realiti xkan seindah kehidupan dalam novel. tapi kalau sama.... wah... best okey.. hehehe.. encik iwan sila muntah bila baca entry ni ye.=p alhamdulillah aku sangat2 bersyukur dengan kehidupan aku... semua yang sedang aku jalani ni adalah yang terbaik untuk diri aku. dan ALLAH berikan yang terbaik untuk aku. sempurna semua nya.. amin alhamdulillah. dalam hidup ni... jangan nak banyak sangat mengeluh. 

terbaik lah kerja malam hari ni.. busy jugak lah. dengan patinet A&E.. new admission. semua untuk keje malam ni dah settle.. statistik dah buat.. trolley dah siap.. fail kak punitha dah key in. copy prescription untuk inpatient dah aku tampal kan.. settle2.. toilet dah pegi.. berangan pun dah... lepak2 sekejap dah.. menguap banyak2 kali pun dah... tension2 sekajap pun dah.. call encik iwan dah.. massage pun dah... kira semua dah buat lah.. mission complete!! eh2... lah.. patut lah mengantuk... xminum lagi air kopi.. lupa pulak nak tumbuk2 kopi tu.. eh mana nak cari lesung pagi2 ni.. hehe.. =)