Sunday, January 8, 2012

Maaf kan saya...



eh2 jam dah pukul 2.15 pagi lah. ni semua gara2 semalam xleh nak tidur.. last2 tidur jugak dalam pukul 4 pagi. 4 pagi okey..!! huh... nasib baik tadi xmengatuk sangat nak keje.. dapat settle kan trolley dengan keadaan yang sangat aman. claims hours 2 jam.. sebab nak habiskan hours tahun lepas yang bulan 10 punye.

 sayang woo.. keje penat2.. nak sedekahkan 2 jam tu...!! bek aku guna dah lah buat double hari sabtu... so harus aku berkira2 daripada redha dan biarkan begitu sahaja... huhu.. sayang woooo.... kalau nak double hari sabtu.. tempat kena strategik. pilih pagi petang xbusy punye... hahaha..jahat2... =) =)

balik2.. lepak2 makan depan tv.. nasi2 maaf kan saya... saya xboleh nak habiskan awak..!! nafsu saya untuk makan entah mana hilang. penat dah saya cari.. xjumpe2!! mana ek dia pegi.. cian makanan saya selalu xhabis bila makan. emmm... maaf kan saya.. maaf kan saya..!!

perut lapar.. tapi bila makan xhabis. lepas je makan.. baring2 atas kusi.. terlelap kejap.... bagun2 terus mengelabah... alamak zohor....!! mengelabah gosok2 mata.. tolak2 semua setan yang tengah bergayut dekat kelopak mata ni. akhir nya.. yesss... aku menang lawan setan tu..!! selamat zohor aku.. jam masa tu nak dekat pukul 4 petang!!

kali ni aku tewas... !! setan menang.. lepas zohor.. aku tarik bantal. mana kan tidak.. dah lah semalam pukul 4 pagi baru leh tidur. kerja hari sabtu memang busy ya amat kan. mau xnye aku pas zohor aku sambung tidur... dengan harapan akan terjaga untuk asar pulak..!! hempehhh.... setan xpernah putus asa untuk buat kita terlepas solat.

damn!!! pukul 8 baru terjaga.. ha apa lagi... kelam kabut lah kau nak qada solat tu. alhamdulillah... selamat. biasa lah kan setan... memang janji dia depan ALLAH nak sesat kan anak2 adam. kita kena kuat... kuat melawan hawa dan nafsu... supaya xtertewas!!! kuat2..kuat2...!! yang lepas biar kan lepas dan berlalu..