Saturday, January 7, 2012

Kenapa xboleh tidur ni..


mak tolong2... tolong orang xboleh nak tidur.. aduh... =( nape lah xboleh nak tidur. pusing kanan dah.. pusing kiri dah... terlentang dah. tapi tetap xleh nak tidur. tension bila rasa macam ni. adehh... dah lah esok kerja.. topup trolley pulak tu pagi2. mata2.. kesian lah dekat tuan awak ni. esok dia nak keje... huhu.

memang malas nak bukak laptop ni sebenar nya.. tapi disebab kan tension dengan xboleh nak tidur ni.. maka harus lah aku on kan jugak laptop ni. layan2 lagu dekat youtube dengan harapan mata ni akan mengantuk. sekarang dah pukul 1.30 pagi dah. mintak2 mata ni mengantuk sebelum pukul 2 pagi.

0 comments: