Friday, November 4, 2011

Tidur ...Zzzzzz



eh2.. dah pukul 6 pagi lah semua.. bangun2.. semua bangun solat subuh.. jangan nak tarik selimut. selamat pagi dunia yang indah.. hari ini hari jumaat.. hari yang sangat indah. semoga hari ini akan berlalu dengan penuh kerahmatan... AMIN..

yes!! lagi sejam mau balik rumah.. katil oh katil.. kau sabar.. aku datang kejap lagi. mata aku sudah banyak mengantuk.. penat aku tahan 10 jam ni. mau rabak mata aku duduk tahan lebih2 ni.. maximun dah tu aku leh tahan 10 jam. kerja malam 10 jam.. siang tadi bangun pukul 4 petang.. so total.. 15 jam lah. 15 jam mata ni dah terbukak tanpa segan silu

cuti2.. sleep day.. aku nak tidur.. harus.. mana leh wat pape.. tidur itu sangat nikmat. ting tong kepala otak aku kang kalau aku xtidur setelah menahan mata selama 15 jam. xpe2 sabar lagi beberap minit je lagi nak balik ni.. bagi aku masa 2 minit je nak tukar baju. pastu... Zzzzzzzzzz..