Wednesday, November 23, 2011

Pening + Penat



sejuk nya cuaca dekat lua.. kalau tidur ni bestnya...huhu!! alhamdulillah dah selamat dah sampai dekat kampung pukul 7.10 malam semalam. sampai2 terpaksa cari public phone sebab bateri nset xde. balik2 cas nset.. mak ai.. 23 miscall... huhu.. sori lah ye encik iwan.. mak abah.. bateri xde lah. huhu.

pagi tadi lepas subuh siap2.. nak gi belajar kelas motor. mak ai.. orang tu dah besar kan jalan. sejam aku tengok orang2 lain buat. first time datang..huhu.. yang dulu senang je.. tapi yang ni.. agak banyak jugak lah lambaian tangan dekat ujian lebuh raya tu.. pening2.

wah.. alhamdulillah.. aku dah boleh lepas buat titi.. masa litar lama aku fail. asyik jatuh je.. sebab mula2 dah buat number 8.. mana nak ingat lagi berapa kali dah pusing kan.. haha.. selalu terpusing lebih... selalu buat 2 pusingan.. haha.. orang 1 setengah pusingan je. aku bantai buat 2 terus..haha..terbaik!!

lepas buat 8 tu dah sah2 lah kepala peningkan.. terus kena fokus buat titi.. memang fail lah kan.. haha..eh2 ni aku je.. aku tengok makcik umur 40 tahun pun lepas buat titi.. tengok makcik tu lepas... terus rasa nak balik.. tarik selimut nak tido.lalala (malu gila muka aku time tu!!)

litar baru ni yang best.. mula2 buat titi.. so senang lah nak fokus.. hehe... alhamdulillah boleh buat dah. =) aku paling suka brek emergency.. senang je nak buat.. aku kena bayang kan.. aku lepas kan geram dekat orang2 yang aku xsuka.. aku banyang kan.. aku lenyek2 muka dia.. hehehe.. kejam kan..!! tapi dengan usaha aku yang nak lepas kan geram tu.. menjadi kau brek emergency aku.. terus bangga... ade tau budak lelaki yang xmampu nak buat brek emergency.. =)

kesimpulan.. kena pakai krim yang ade spf.. kena pakai sunblock.. pakai losen Johnson....naturally white daily UV lotion.. aku suka lotion ni.. sebab cepat serap dalam kulit.. dan selesa... =) kena pakai product yang ade sun protect.. hehe.. kena lah jaga kan.. sebab sekarang cuaca xberapa nak menentu.. so kena lah jaga.. =) paling penting... solat jangan tinggal.. sebelum tidur.. usahakan diri amek wuduk.. dan dah dekat atas katil.. baca ayat kursi.. baca doa tidur.. baru lah boleh tidur dengan len.. insyaALLAH =)