Wednesday, November 30, 2011

Pass =)



alhamdulillah.. test tadi lulus.. dan paling best.. FULL MARK untuk semua ujian. huhu.. alhamdulillah. sebenar nya kena percaya pada diri kan. bila kita percaya pada diri.. semua boleh buat. hopefully test dengan jpj pun lepas lah kan. yes!! titi tu 9.25 saat.. macam xpercaya.. dalam banyak2 titi aku paling takut. ye lah kalau xpas titi.. sila keluar lah kan.. xpayah buat yang lain2!! kan dah membazir tu nama nya.

mula2 berdebar2 jugak lah jantung aku.. nervous okey!! xtau macam mana nak hilang kan. last2 aku buat2 xtau je. bukan apa.. aku dah xde masa.. kalau boleh nak settle kan semua nya tahun ni. kena jugak tahun ni. cuti tahun depan xnak kacau. perancangan mesti disusun baik punya. nasib baik dapat motot ex5.. ringan lah cikit kan. senang nak imbang badan dekat kon tu ha. moto yamaha berat.

eh2.. motor wave best kan... tinggi.. aku suka..nak bawak pun best.... badan tegak jer.. tetibe rasa macam nak beli motor wave. huhu. dulu2 masa cakap dekat mak nak beli motor.. mak xbagi..tapi.. aku pujuk2 mak.. yakin kan mak.. aku boleh.. mak pun bagi lah. lagi pun bawak g kerja balik keje je. senang naik motor. cilok2 je. lepas tu minyak gila save lah kan.. rm5 tu untuk sebulan.. ha?? xke jimat. cuma kalau hujan.. aku jalan kaki lah. nasib baik rumah xjauh mana dengan hospital. beli motor pun sebab keje shift kan.. so bahaya kalau jalan kaki selalu. jadi kena lah berhati walau dimana pun.

hari ni banyak jugak lah dugaan..haha.. tapi sabar. sebab semua tu dah ditetapkan. aku kan kuat..!! lepak2 sampai kedai lesen tu.. boleh pulak aku dah terpacak dalam kedai.. abang yang kena bawak kiteorg g tempat sungai besar tu dah jalan dulu. sumpah lawak!! aku pun salah.. duduk je dalam tu buat apa. so abang tu terpaksa patah balik. dah sampai sana.. boleh x aku xbawak lesen L dan ic.. dalam hati.. xde mood dah.. susah2 buat je next.. kakak tu bising gak lah.. tapi rezeki menyebelahi aku.. dia bagi jugak buat pra tu. syukur. dan hikmah nya.. aku lulus pra tu.. kalau fail mana leh g test jpj kan. dah kena buat keje 2x...!!!! dapat gak score full mark!! time kasih semua!! time kasih.. hehe =)