Friday, November 4, 2011

Malas nya...


good morning.. eh..good evening dah ni kan.. huhu. malas nya nak keluar rumah.. sabun basuh kain dah habis.. ai.. kenapa lah kau habis time aku cuti2 ni.. malas betul nak start moto nak g kedai depan tu. perut pulak lapar..  malas nya nak keluar.. kang2 nak kena tukar baju lain pulak.. makan megi je lah.. boleh?? gila malas nak keluar kan..huhu. emm..hari ni nak makan apa ye.. xtau nak makan apa..tapi perut lapaaa... 

eh malam ni ade anugerah skrin kan?? ha jom lah kita lepak2 kan diri depan tv tu ye.. tapi pun malas jugak nak lepak2 depan tv tu.. huhu... apa yang kau rajin ha cik ayu?? hidup aku dengan laptop aku je.. balik2 kerja harus aku bukak laptop.. lepas bukak tu.. xingat dah nak mandi ke apa.. huhu.. lepas tu mula kelam kabut nak mandi..sebab jam da menunjuk kan pukul 12.00 am.. xpun pukul 1.30 am... ha sebab tu lah kalau batuk sekarang ni lambat nak baik..kena on antibiotic. ini lah padah.. cari penyakit sendiri.

emm pagi tadi balik lambat cikit.. ade benda nak settle kan.. lagi pun pagi tadi hujan.. hujan rahmat di pagi jumaat... ALHAMDULILLAH. buat2 semua kerja yang tertangguh.. dah last2 sekali pukul 7.30 pagi.. aku gerak balik.. owh.. dekat luar masih hujan.. hujan renyai2.. tapi lebat jugak. aku redah jer. cian nya aku..dah lah hujan kan.. ade ke patut dekat depan tu.. kereta2 xde satu pun nak bagi aku lalu.. xpatut2.. dah lah korang dalam kereta.. xkena hujan.. aku ni... huhu..xpe lah.. manusia sekarang banyak yang penting diri kan.