Thursday, November 3, 2011

Percaya lah..sila percaya..huhu

eh dah masuk hari khamis dah.. sekejap je masa berlalu.. dah 3.11.2011 dah.. macam xpercaya jer kan. tinggal lagi sebulan lebih je nak masuk tahun 2012.. alamak lagi 7 bulan je nak bulan 6 ni.. huhu. macam xberapa nak percaya lagi... semoga semua nya berjalan dengan lancar.. =) dan sentiasa diberkati..

sekejap je rasa nya.. rasa macam baru kenal semalam.. macam baru semalam first date. baru declare.. tup2 semua tu dah berlalu 5 tahun dah..dan sekarang.. dah jadi tunang encik iwan dah. sekejap je masa berlalu kan. 5 tahun.. huhu... ALLAH maha adil.. aku ni sangat2 xberapa nak sabar.. DIA ketemukan aku dengan orang yang penyabar.. semoga semua tu berkekalan.

masa selalu xmengizin kan untuk berjumpa.. xpe lah.. nak buat macam mana kan.. =) semua ni dugaan.. so kena lah kuat.. semua ni untuk kebaikan di masa hadapan. =) =) semoga semua akan sentiasa baik2 sahaja. apa2 pun yang terjadi.. xkan ade yang lain..akan aku terus dan tetap setia. hehe..jiwang!!

-
-
-
-
-
-
-
-




Seringku bertanyakan
Dimanakah hatimu sayang
Kian lama ku simpan
Bersarang cinta dalam diam

Sampai bila harusku pendam
Layan cinta dan perasaan
Dengan lafaz ku bisikkan

Kita telah ditakdir bersama
Teman hidup di dunia
Malam siang kita jadi satu
Kerana engkau adalah milikku

Pegang tanganku seeratnya
Dunia ini berputar ligat
Mengapa harus ada sesal
Andainya tersungkur tetap bersama

Sampai bila harus ku pendam
Layan cinta dan perasaan
Dengan lafaz ku bisikkan .. oh ..

Satu….. wooooo..
Kita telah ditakdir bersama
Kerana engkau adalah milikku
Kerana engkau adalah milikku




(xberapa pandai nak amek gambar comey2..hehe...hentam je lah.. hehe)

0 comments: