Wednesday, November 30, 2011

Go3... cik ayu..=)


hai semua.. bangun2.. jangan tido lama untuk sapa2 yang tengah bercuti tu.. hehe.. (ditujukan untuk diri sendiri) lepak2.. kemas2 apa yang patut.. 2.45 tengah hari kena terpacak depan kedai lesen. sebab petang ni ade latihan pra tu kan. seram pulak tiba2 aku.. bila teringat kan tenaga pengajar yang muka xnak senyum semua tu. dalam hati.. 'sila redha'

bangun2 tengok yana dah balik dari kelas tambahan. sekolah dia buat kelas tambahan untuk budak2 darjah 5. sebab tahun depan nak UPSR kan. aku tengok jam... pukul 12 tengah hari!!damn!!! baru berangan2 nak bangun pukul 9 pagi..!!! terus tarik selimut.. 10 minit lagi lah bangun. last2 pukul 12.15 tengah hari baru bangun kemas2 rumah cikit. kemas2 lah apa yang patut kan.

good luck cik ayu =) buat baik2.. bak kata encik yang ajar 3x tu.. buat2 macam xde orang tengok pun. =)

0 comments: