Sunday, November 27, 2011

Bubur durian


alhamdulillah... keadaan rumah sudah kembali ke keadaan sedia kala.. semua sudah siap dikemas. terima kasih2 kepada semua yang sangat ringan tulang ye. apa yang penting kerjasama =) weeeaahhh... banyak gila makanan.. bubur durian mak terbaik.... aku sukaaa !! esok malam nak ajak abah g beli durian.. jom kita makan sampai muntah..hehe =)

seronok kan.. sekali sekala kalau ade kenduri macam ni.. adik beradik balik berkumpul..kakak2 ipar.. dan yang paling seronok dengan ketiga2 hero2 lah... adam.. alif.. ajmal.... geraaammm aku.. kalau boleh tiga2 tu aku nak ajak main tumbuk2...haha .. nak cubit2 nak gigit pipi diaorang... sangat2 merindui mereka..!!  semua dah ade perangai masing2.. hehe.. kelakar..

esok nak bangun pagi2.. nak ajak mak..abah n adik2 sarapan... kureng asam adik2 aku.. aku suruh diaorang tidur awal sebab esok aku nak ajak sarapan pagi dekat kedai....ade ke diaorang cakap... alah kakyu tah2 ang yang bangun lambat..!! mak aku gelak kan je.. xpe2 kang pukul 8 aku dah terpacak siap depan kereta. siap sapa bangun lambat.. aku jerit2 dekat depan pintu.. haha..kejam!!

cepat nya masa berlalu... tinggal lagi  4 hari je nak balik shah alam..tapi alhamdulillah.. semua ni telah ditetap kan olehNYA.. kerana disaat hati aku untuk bekerja telah jauh pergi entah kemana.. di permudahkan jalan untuk aku balik kampung.. tenangkan fikiran.. dan semangat yang hilang itu datang dengan bergunung2. yeah.. akan aku kejar semua nya.. supaya aku mampu gembirakan hati2 yang tersayang!! luv them so..so..so..much!!

0 comments: