Monday, November 21, 2011

Kosong


yeah.. lagi beberapa jam lagi nak habis night duty. yes!! yes!! xsabar nak balik. =) sebab nak balik kampung.. mak n semua sila nantikan kepulangan orang ye.. hehe. seronok woo..keje penat2 cuti lama2. kalau boleh xnak balik dah shah alam.. macamlahbolehkanhuhusapenakbayarsposerkauayu!!

hari ni badan agak lemah cikit.. lepas je balik keje semalam.. aku dah terlentang dekat atas katil. demam..huhu. keje aku seharian adalah tidur.. bangun untuk solat..lepas tu tidur je.. petang pukul 4 bangun untuk makan. lepas makan..makan ubat. YA ALLAH kuatkan lah semangat aku ni untuk sambung keje second night.

lepas makan.. terasa nak muntah. nak telan ubat... tetibe rase nak terkeluar.. perut mengelodak.. emm.. ujian2.. kena redha kan. last2 aku buat2 tidur.bangun solat maghrib..iron baju.. jom lah kita kerja. alhamdulillah masih mampu berkerja walaupun xberapa nak sihat. kerja kan, xkan nak MC pulak. kang sape nak cover keje malam aku ni.

boleh x rasa macam xnak dah balik dah cini?? boleh?? motif sebenar dah xde semangat nak bekerja dengan hati yang ikhlas.. huhuhuhuadeakukesah. macam mane nak ikhlaskan hati yang dah tawar?? ade tips x?? macam mane nak ikhlaskan hati macam mula2 start kerja dulu. huhu.. semua dah pergi jauh meninggalkan aku.. yang tinggal cuma jasad yang dah kosong.. macam tin kosong tu!!