Thursday, November 10, 2011

Nokia 5800




happy rasa nya hati ni kalau dapat happy kan orang lain. syukur padaMU YA ALLAH. kerana telah memberi kan kegembiraan ni. syukur dengan perasaan ini. sesungguh nya... hanya DIA lah tempat sebaik2 untuk meminta pertolongan... semaoga hati ini akan tetap terus kuat dan tabah untuk mengharungi semua dugaan. aku BOLEH!!

cian encik iwan.. kena diarrhoea... huhu.. bahasa lain.. cirit birit. hari rabu tu.. dia massage aku cakap perut dia sakit sangat2. dah beberapa kali masuk toilet. cian nya awak. sampai kan nset dia jatuh dalam lubang jamban... dugaan kan... dugaan untuk kite cayang. xde rezeki nak buat macam mane kan. aku suruh dia beli sim kad baru..dia xnak.. dia nak jugak number tu.. sebab number kiteorang nak dekat sama. =) 

nasib baik lah boleh buat balik number tu. huhu. kalau x.. harus dia guna kan kuasa veto dia suruh aku tukar number baru.. xnak aku.. dah berapa belas kali dah asyik tukar number je. huhu. sampai kan abang2 aku n kawan2 aku bising. huhu. hari ni encik iwan EL..sebab xboleh bangun. xpe2 rehat kan diri ye. semoga awak cepat sihat.. dan boleh g celcom canter. dan 1 hari setengah dah ni x massage kan. 

tadi awak call pun dapat cakap kejap je.. sebab saya nak kejar waktu maghrib. tadi pergi rumah kawan kejap. pakai kan koset. alhamdulillah sambutan menggalak kan. =) semua orang nak sihat dan cantik.meletop. anggun tahniah2.. muda2 dah ade kesedaran untuk menjaga segala aset penting.  cegah sebelum terlambat kan.!! encik iwan call pun pakai num mak dia. so memang kejap je lah dapat borak kan. 3 minute je. cepat2 sihat cayang. 

nokia 5800 xpress music...  dalam kenangan... banyak sangat berjasa... huhu.. terima kasih nset kerana sudi berkhidmat untuk encik iwan saya.. =) dan secara xlangsung juga kepada saya.. terima kasih.. =)