Monday, November 7, 2011

Double...Double..kaya aku..amin =)



hai semua.. selamat malam.. semoga malam ni aku akan mimpi yang indah2 belaka.. waaa... penat nya tapak kaki aku ni........ xnak dah kerja time PUBLIC HOLIDAY...!! boleh x?? boleh jalan..hehehe. penat nya... xtau macam mana nak describe.. macam eh..tetibe rasa macam...... boleh x nak berhenti kerja?? dush2... ha sape nak bayar moto.. nak bayar broadband.. nak bayar sewa rumah?? banyak cantik kan.. =) aku xpernah rase penat macam ni... selalu je kerja double time PH (public holiday) tapi kali ni.. penat nya lain macam cikit. mungkin sekarang dah busy kot.. entah lah.

serious penat.. mana spa yang best ye area2 shah alam ni.. nak spa yang best tapi murah.!! murah dan termurah!! kalau boleh nak free!! tet !!semalam kerja double.. baru nak duduk.. tut..tut.. mesin fax dah kedengaran... prescription dari A&E.. okey kita layan.. belum habis key in.. tut..tut.. kita layan.. layan2 dan layan.. lepas tu.. call lagi.. ade jugak aku cabut wayar phone tu..hehe... patient nak amek ubat nya lagi.. huhu.. semalam okey lagi keje.. hari ni dah surrender.. aku penat. kerja petang 2 orang je kalau time PH lah

eh2 hari ni balik pukul 9.25 malam lan.. boleh x nak claims 25 minute tu?? boleh lah.. boleh lah..hehe...eh kau.. melebih betul cik ayu. ade patient ICU meninggal tadi.. nak refund ubat arwah tu pun xsempat2...last2 aku tulis kan je berapa nak refund.. pas dekat orang kerja malam.. sebabnya tetibe prescription dari A&E datang bertubi2 keluar dari mesin fax tu.. ubat pulak 5 .. 6 jenis.. nasib baik lah ubat batuk..demam..selsema..sakit tekak.. n antibiotic je. so senang nak capai kan... target dah tau.. tang tu..capai ubat2 ni..tang tu..capai ubat2 ni...siap!!. aku punya tumit sakit lah.. dah macam makcik2 dah.. hehe..