Sunday, November 6, 2011

Kerja oh kerja.


selamat menyambut hari raya aidiladha kepada semua.. dan selamat menjalani ibadah korban. alamak hari ni solat subuh lambat!! damn.. kelam kabut aku bangun.. jam menunjuk kan pukul 7 pagi.. huh..apa lagi dengan pantas..terus aku meuju ke bilik air.. lepas sembahyang.. terus mandi..siap2 g kerja.

masuk kerja pukul 8 pagi..lepas tu sambung OT sampai pukul 9 malam. nasib baik sempat tadi.. pukul 8 pagi aku punch card. datang2 aku letak beg.. terus menuju ke cafe... wow...!! pagi2 makan nasi lemak... nasi lemak berlauk kan rendang ayam.. huhu.. lepas giant makan rendang.

gambar dekat atas tu... raya tahun 2006.. masa tu baru pindah sabak bernam.. masa aku form 5. semua orang kurus2 lagi time ni. gamba xberapa nak jelas time ni.. amek gambar guna nset apa tah..so tu yang kabur2 cikit. time ni yana n alin sekolah tadika lagi.. time ni yana n alin kuat menangis lagi..huhu..

time nak g kerja tadi.. xde satu pun keta dekat jalan raya.. huhu..suka nya lah aku.. xjem pun..alahai rumah dengan hospital xsampai berapa minit pun nak jem2.. over kau cik ayu. on the way nak g kerja tadi.. takbir sedang berkumadang... fuhyooo.. sedih pulak dengar takbir. kelihatan kaum2 adam..sedang jalan kaki menuju ke masjid berhampiran.

0 comments: