Thursday, November 10, 2011

Energy lemah



hari ni dapat keluar rumah awal. pukul 8.10 pagi dah start moto.. gerak gi kerja. singgah 7e kejap..beli topup kedit.. kedit dah habis. masih boleh relax dengan aman nya. lepas tu buat keputusan nak beli mee hoon dekat kedai pak ayub. mee hon tambah paru. rm3.50.. murah2.

punch card pukul 8.25 pagi.. datang awal. huhu. suka aku. lepak2. sarapan lah kan.. lepas sarapan jom kita buat kerja... kerja...da kerja.. mengantuk nya lah kan. kalau duty key in 1... seminggu lah bontot melekat dekat kerusi.. sebab key in 1 kan.. kalau key in 1 rehat pukul 2. so.. pukul 2 aku dah berangan nak tidur dekat surau. tapi ramai orang tadi. terus cancel aku tidur dekat pantry. 

apa nak jadi.. jadi lah..esok lepas balik kerja.. solat asar... cari katil..wa.. nikmat2... aku nak tidur.. energy aku dah 40% je ni.. nak kena cas ni.. supaya akan jadi 100% balik. penat lah badan.. penat lah otak. penat lah semua. dah xlarat dah nak kena harungi seharian dengan energy yang 40% tu je. sangat2 penat la.!! rasa macam nak pangsan pun ade.. haha.. tet!! melebih pulak kan.huhu!! k lah nite.