Sunday, November 27, 2011

Maal hijrah =)



salam maal hijrah kepada semua umat2 islam. sekejap je kan masa berlalu... macam2 yang kita dah tempuhi. selamat sudah kenduri yang mak buat semalam. seronok.. sebab banyak sangat lauk mak masak. ayam masak kicap.. daging masak kari kot.. huhu. pajeri pelam epal....masak lemak pucuk ubi kot..hehe.. ikan keli goreng..ikan kembung goreng.. kerabu mangga... ulam2...sambal belacan... kuih seri ayu tu mak beli. pastu karipap. wah banyak okey. memang kenyang makan lauk jer. huhu.rambang mata aku nak makan mana satu.

disebalik keseronokan tu...aku bersyukur kerana masih ade keluarga yang saling membantu dan keadaan rumah yang sentiasa happening... seronok. tapi aku tertidur okey.. hahaha.. penat tau. sori semua... aku bangun2 dah pukul 12 tengah malam.. soriii... lepas mandi tu aku dah xlarat.. lepak2 kejap tengok orang.. masuk bilik ingat nak baring2.. sedar2 bila bangun dah pukul 12 malam. bangun untuk makan je.. huhu. sori ye semua... xpe.. aku cuti lama... sampai khamis.. kang2 semua ni aku yang akan continue.. hehe..

0 comments: