Friday, November 25, 2011

Last =)



hari ni kena kemas rumah.. sebab esok mak nak buat kenduri cikit. huhu.. nasib baik aku ade dekat rumah.. boleh tolong mak cikit2. nasib baik aku lepak lama dekat kampung kali ni. terima kasih lah bagi aku buat OT banyak2.. hehe.. aku suka.. sebab bila penat2 keje.. kang dapat cuti lama2... =)

cuti ada lagi 5 hari.. wah seronok okey.. hehe. emm.. tahun depan nak buat OT banyak2 jugak sebab nak guna cuti banyak tahun depan ni. macam2 kena settle kan tahun depan ni. semoga semua nya berjalan dengan lancar. esok last latihan motor.

lepas dah habis buat motor.. kita buat lesen keta pulak. tapi keta nak buat dekat shah alam. motor ni saja je buat dekat kampung. sebab saja je nak lepak2 dekat kampung. dah keje ni susah pulak nak balik kampung lama2 kan. so moh lah kita cari alasan terbaik untuk lepak dekat kampung.. sambil2 tu buat lesen. murah2 pun murah kan..huhu.. =)


0 comments: