Tuesday, April 23, 2013

Pening... loya... sakit kepala...





alhamdulillah.... dapat jugak cuti. start cuti dari hari sabtu sampai hari rabu.. saja je apply lama2. nak rehat2kan badan dan rehat2 minda. penat sangat dah kerja... huhuhu. =) =) jom kita refresh kan minda yang dah letih ni... refresh kan semua2 lah. ye... aku perlukan masa untuk berehat. alhamdulillah... syukur dapat jugak cuti lama2...yahooooo......  yes... yes... yes... hehehe =p =p

hari ni masa lunch ada talk... macam biasa... mesti dapat makan.. bersyukur sanagt2 dapat makan free... alhamdulillah...  tapi nasi tu banyak sangat rempah2... balik2 kerja tadi aku dah start pening2 kepala.. macam nak muntah pun ada. masa makan aku belasah je sebab laparkan.. huhuhu. malam ni perut lapar tapi xberapa nak larat nak berdiri lama2... last2 encik suami masak kan...

p/s : terima kasih encik iwan.. masak kan untuk saya.. =) =) mee goreng... sedap... =) =) erk... alhamdulillah kenyang. aduh... terasa loya lagi tekak ni dengan rempah2 dalam nasi tu. hebat betol penangan rempah tu. esok kerja pagi... nasib dekat discharge... bukan dispense... kalau dispense begkak lagi lah kaki aku.