Thursday, April 11, 2013

33 minggu...




yeaaahhh...esok dah jumaat... sekejap je rasa nya... esok kerja... ahad pun kerja. okey xkesah. dah nama nya kerja. eh2 kalau dikira minggu lebih kurang lagi 6 minggu je lagi baby nak keluar.. sekejap je rasa nya... minggu ni pun dah masuk 33 minggu. lebih kurang 8 bulan lebih. semenjak masuk 8 bulan ni... perut agak xselesa sikit... kerap sangat dah baby keras sana sini.. active dia bergerak.. alhamdulillah itu tanda nya baby sihat. xpe baby.. gerak lah puas2... janji awak sihat ye baby...

hari sabtu duty aku dispense... wah sangat2 hebat ye.. mintak2 lah patient semua okey je. xlarat nak layan lama2 kalau banyak sangat soalan.. agak2 hebat x dah 8 bulan kau kena dispense?? kalau busy.. 7 jam lah kena berdiri. hebat x?? hebat kan...eh tapi kadang2 xde lah sampai 7 jam kena berdiri.. ada jugak lah aku curi2 duduk..  huhuhu... apa boleh buat dah duty dekat situ. macam aku.. aku malas nak tukar2 duty.. apa je duty aku time tu aku.. redha je... kecuali kalau ada hal lah.. =)

alah biasa lah kerja macam ni.. memang banyak kena berdiri pun.kena berjalan. buat apa nak layan sangat xlarat tu. lama2 orang rimas.. jadi nak xnak.. kita kena lawan jugak semua perasaan tu. tipu lah kalau aku cakap aku xpenat pun. xmalas... perasaan malas tu memang membuak2 banyak2 nya.. aku pun manusia jugak. tapi semua tu atas diri sendiri.. yang penting jangan diikut sangat. kalau aku ikut kan semua perasaan tu memang xkerja lah aku... duduk je lah dekat rumah tu... hehehe...