Thursday, April 18, 2013

Esok jumaat... yeaaahhh... =)




yeahhhh esok dah jumaat... cepat2 lah cuti hujung minggu... badan dah penat sangat dah ni. nak rehat puas2.  kaki pun bila lah kau nak surut bengkak ni... huhuhu.. buruk sangat dah tengok kaki sendiri. nak jalan pun sekarang ni macam susah cikit dah. xpe2 lagi beberapa minggu je lagi. =) =) xsabar nak tunggu baby lahir.... yeaaahhhh lebih kurang 5 minggu sahaja lagi. xlama lagi bertiga lah dalam rumah ni. xde lah sunyi sangat. sebab encik iwan sampai rumah pun dah malam.

so lepas ni... ada lah baby kecik2. baby tolong mama dia kemas kan sekali rumah ni.. ada baby tolong kejutkan mama dia malam2... hehehe =) setiap kali tengok baju2 yang dah dibeli tu.. rasa macam xsabar sangat nak tunggu dia.. =) =) semoga semuanya dipermudahkan.. amin.. nama dah ada dah... tunggu dia keluar je ni. insyaallah bersalin kang dekat hospital tempat aku kerja tu je.. senang. dekat dengan rumah.  xcover pun.. so sila lah bayar sendiri. mintak2 lah normal je dia keluar... insyaallah...



0 comments: