Thursday, April 18, 2013

Kaki bengkak... hohoho =p





okey minggu ni direct kerja masuk pukul 8.30 pagi. balik pukul 5 petang. sabtu ni masuk pukul 10 pagi balik pukul 2 petang.  minggu ni macam agak penat sikit. sebab banyak berdiri... balik2 macam biasa... sidai baju.. basuh baju tapi masuk dalam mesin je lah. masak... owh.. minggu ni aku rajin... aku masak je. masak apa sahaja yang senang2. okey done.. =) =)

minggu ni start dari hari isnin kaki aku kedua2 belah bengkak. kenapa lah bengkak kan. dugaan betul.. bersabar lah wahai hati. bengkak sebab banyak berdiri. duduk lama2 pun xbest jugak. tapi tu lah berdiri lama2 lagi seksa sikit lah.. huhu. bila kaki dah bengkak selama 3 hari berturut2 tanpa surut. maka aku pun search lah dekat internet kenapa boleh jadi macam tu...

salah satu sebab baby dah besar lah kan.. dan perut pun semakin membesar. sebab yang ke2 berdiri terlalu lama. ye.. tepat sekali.. memang berdiri lama jugak lah.. nak buat macam mana kan.. kerja nama nya. mengapa harus mengeluh?? huhu =p bila dah masuk 34 minggu ni..baby kerap sangat keras2.. keras yang lain daripada yang lain. kadang2 sakit jugak..

dan minggu depan best sangat2 lah... sangat2 okey... sebab selasa dan jumaat hantar discharge ke ward... hohoho... memang cepat dan senang lah aku beranak kang. huhuhuhu... hantar discharge dekat ward 2b... last2 aku yang tersangkut dekat ward tu... hohoho... bagus jugak... sempat lah aku puasa penuh ramadhan ni.. mintak2 lah xde tinggal sehari pun. =)