Tuesday, April 9, 2013

Bukan malas.. tapi xlarat.. huhuhu... =p =p



aduhhhh... duh....duh... sakit nya pinggang ni. xtahan rasa nya... mintak2 esok bangun pagi2 dah okey dah. hari ni duty dispense... alhamdulillah.. bagus semua patient hari ni. macam ni lah... hehehehe. balik2 pukul 2 petang. singgah beli nasi ayam.. malas nak masak... tapi balik xmakan pun.. mengantuk sangat. jadi jom kita rehatkan badan... Zzzzzzz.....

lepas bangun tidur baru segar cikit. xnak tidur lama2 sebab malam kang takut susah nak tidur. so tidur ala kadar je. bangun2 lepak dulu. hari ni memang xlarat nak masak. eh sejak kebelakangan ni memang malas lah. nak berdiri lama2 tu yang xlarat. nak2 lagi hari ni duty adalah dispense... lagi lah xlarat nak berdiri lama2.  pinggang pulak sakit...


so.. hari ni makan dekat kedai sahaja.. kesian encik iwan.. hehehe. sori lah ye.. saya betul2 xlarat.  disebabkan makan nasi ayam tu pukul 6.30 petang.. jadi aku dah kenyang.. keluar tadi minum air je.. owhhh best nya air tu.. carrot susu. =) teman kan ecik suami makan... alhamdulillah... dia kenyang... jadi jom lah kita balik... =) =) esok kalau malas makan dekat kedai je lah..ye2.. ye2... hehehe.. =p =p



0 comments: